We zijn eerlijk, open en recht door zee: als het meezit en ook als het niet gaat zoals we zouden willen. Want we zijn ons bewust van onze verantwoordelijkheid. Zo bouwen we aan échte relaties en een stevig fundament van vertrouwen.
Het geluk van de klant motiveert ons en we bieden regie, waardering en vrijheid. Hoe kan dat, als onze klanten juist steeds minder regie ervaren op hun leven, steeds minder vrijheid in handelen hebben en misschien wel steeds minder als mens, en steeds meer als ‘zorgbehoeftige’ of ‘oudere’ worden benaderd? Wij zeggen: juist dan willen we deze staan voor deze belofte. Dat doen we op een realistische manier. We realiseren ons dat risico’s en incidenten onvermijdbaar zijn. Dat de zorg mensenwerk is en niet maakbaar. Daarom is transparantie en realisme het fundament voor onze ambitie en bevlogenheid. We zijn eerlijk over wat lukt – en wat niet; over wat we graag willen – en wat we kunnen. Realisme is het zout in onze maaltijd: het versterkt de smaak van de overige ingrediënten.